Rip harri Rip harri
The Real Pokebusters The Real Pokebusters
Ei vittu ei saatana Ei vittu ei saatana
Mun viinatilaus. Onko tämä sitä Vihreää politiikkaa? Mun viinatilaus. Onko tämä sitä Vihreää politiikkaa?
Easy mode Easy mode
Välikysymyspuhe EU:n elpymispaketista Välikysymyspuhe EU:n elpymispaketista
Toronto maple leifs Toronto maple leifs
Kuvakommentti Kuvakommentti
Mars Mars
Kuvakommentti Kuvakommentti
läpsii läpsii
näyttää kalliilta näyttää kalliilta
Sitku sun työpäivä on ohi Sitku sun työpäivä on ohi
Hallitus ratkaisi murhailut. Hallitus ratkaisi murhailut.
Turvallinen Suomi takaisin, terv. Riikka Purra Turvallinen Suomi takaisin, terv. Riikka Purra
VapaudenPuolesta_marssi_HKI_20.03.2021 VapaudenPuolesta_marssi_HKI_20.03.2021
arvostelu arvostelu
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Treffiseuraa Treffiseuraa
Kyllä tälläset vilkkumaat pitäisi laittaa pakkohoitoon Kyllä tälläset vilkkumaat pitäisi laittaa pakkohoitoon
. .
Hyvin meni Hyvin meni
oppiipahan :D oppiipahan :D
Iltaa Iltaa
 858 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto, 21.02.2019 00:08:02
[ + 3 | ]

Lehtipiheevii

[24779] [15506968208871498622604878447533.jpg] [1.43 MB] [2560x1440] [] []
15506968208871498622604878447533.jpg

juuh elikkäs

(71)
22.02.2019 04:06:07
#162796 [+-] Piilota Suosittele

>>162477
Katoin kanssa, että se tais olle semmonen mitä ei oo valmiiksi hakattu. @Doomdodgers vaan ei tajunnu, että vaikka siinä kannessa lukee lehtipihvi niin se ei välttis tarkota, että se olis sinällään valmis pannuun.

22.02.2019 18:20:17 | 18:20:52
#163040 [+-] Piilota Suosittele

>>163036
Oisko se sitten ollu, että paistoit liian pitkään. Jos punasta solunestettä nousee pintaan niin meni jo liikaa ja piffi on vähän sitten niiku pilalla. Solut on vähän kuin vesi-ilmapalloja, jotka poksahtelee paistaessa. Kun ne on tarpeeksi poksahdellu niin ei ole kuin kumikuoria jäljellä mitä narskuttaa.

22.02.2019 20:17:58
#163098 [+-] Piilota Suosittele

>>163049
En mä noita porsaan pihvejä ole oikein opetullu paistamaan kun on vähän typerä konsepti ihan ajatuspohjalta. Paistelen sitten nautaa pihvinä; kanaa ja possua suikaleena.

[ 9 viestiä | ]