Haulikko Haulikko
Renne ja ristejä Renne ja ristejä
polkkaa polkkaa
Kinder Interview Kinder Interview
pahaa päivää pahaa päivää
Ehkäisy valistusta Ehkäisy valistusta
How it feels to chew 5 gum How it feels to chew 5 gum
Kissagifejä Kissagifejä
@Gayway @Gayway
Metsästysvinkki Metsästysvinkki
Doping-kohu Doping-kohu
Gachimuchi Man X - Firehouse Stage ♂ Gachimuchi Man X - Firehouse Stage ♂
perjantai! perjantai!
????????? ?????????
Foy Vance - Make it rain Foy Vance - Make it rain
Coolest kid Coolest kid
KURWA! KURWA!
Love is a servant of aniki Love is a servant of aniki
Hyi, neekeri Hyi, neekeri
Tappelupeli Tappelupeli
@Hapsi_ @Hapsi_
Puskaparty Puskaparty
IE IE
20 leukaa kun teet perässä niin saat??? 20 leukaa kun teet perässä niin saat???
 1 164 näyttökertaa, 14 viestiä, 4.97 MB, 1 tiedosto, 08.02.2019 08:26:33
[ + 7 | ]

Työukkojen painit

[24015] [tiedosto.mp4] [4.97 MB] [352x640] [] []

työ

(113)  · 

ukko

(37)  · 

paini

(32)
08.02.2019 11:23:26
#156966 [+-] Piilota Suosittele

Mikähän tässäkin taustalla. Hyvä kyllä ku tuo väliintulija luovutti että ei saatana :D Mutta tyhmää joka tapauksessa oli syy mikä tahansa. Ja jos kypärän väreihin mennään niin tuo valkokypärä on insinööri, esimies, työnjohtaja yms ja oranssikypärä on kuljettaja, putkimies, ja asfalttimies muistaakseni.Tosin eipä niitä kovin moni taida noudattaa tuota väri juttua ku ei ole missään asetuksessa tai laissa määritelty.

08.02.2019 11:45:52 | 11:48:07
#156976 [+-] Piilota Suosittele

>>156966
Kyllä niitä värejä noudatetaan varsinkin kun niitä on hyllyssä valmiina tietyn värisiä tietty määrä. Myöskin kun usein joudutaan olemaan tekemisissä ulkopuolisten tahojen kanssa ja joku keikkakalle tupsahtaa pihaan lapaset tipahtamaisillaan niin tietää keneltä kysyä vapaita. Tuo kypärä on enempi keltainen kuin oranssi. En tiedä onko sillä jokin eri merkitys, mutta ei ole ainakaan asfalttityömaalaisen lemminkäisen oranssi.

08.02.2019 12:14:09
#156982 [+-] Piilota Suosittele

>>156966
Tosin eipä niitä kovin moni taida noudattaa tuota väri juttua

No ei. Työmaalla oli yks 20 hengen tiimi, ja kaikilla valkoset kypärät. Ei olluna meidän poikia.

Niiden pomolla oli sitten varmaan kultanen kyrpärä.

08.02.2019 15:15:16 | 15:17:08
#157056 [+-] Piilota Suosittele

>>157003
Näyttäs kyl joo vähän amis-touhulta :D
Unohit ostaa tupakkaa saatana!

Ei ollu isoveljen henkkareita mukana


NYT SÄ KUOLET @raksapulsu !


e: täytyy myöntää että @korvatillikka meni nätisti väliin, mutta ymmärti perääntyä koska.. nooh se on vähän pikkunen.

[ 14 viestiä | ]