Moi pitää mennä Moi pitää mennä
hello old friend hello old friend
Russian milf Russian milf
lääh lonkeroita lääh lonkeroita
Trap Trap
Kolme pientä kuvaa mietinnän aiheeksi Kolme pientä kuvaa mietinnän aiheeksi
Friends CYKA BLYAT edition Friends CYKA BLYAT edition
lol :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD lol :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Pari kuvaa tässä joutessaan Pari kuvaa tässä joutessaan
Päivän iltasonnat 🤦‍♂️ Päivän iltasonnat 🤦‍♂️
new Eva braun new Eva braun
60 vuotta 60 vuotta
JPF-nosto oy JPF-nosto oy
Aarnio Aarnio
horona-chan horona-chan
luolamaalauksia luolamaalauksia
Pedofiilin syöttejä Pedofiilin syöttejä
unelmat eivät toteunuteetkaan :( unelmat eivät toteunuteetkaan :(
Rocky Rocky
Heiluttelija Heiluttelija
gnome sayan gnome sayan
Huomaatko eron? Huomaatko eron?
Rat Rat
nintendo nintendo
 989 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.5 MB, 1 tiedosto, 09.11.2018 16:39:52
[ + 8 | ]

Suomen hienoin kolikko

[20372] [kalevala.jpg] [1.5 MB] [3504x1740] [] []
kalevala.jpg

50

 · 

markkaa

 · 

kalevala

(15)  · 

suomi

(394)  · 

kolikko

(37)
09.11.2018 16:42:57
#119965 [+-] Piilota Suosittele

Tämä julistettiin maailman vuoden kolikoksi joskus 1980-luvulla! Eikä ihme, sen on suunnitellut sama Reijo Paavilainen kuin mun vähän aikaa sitten lähettämäni YYA-mitalinkin! Huomatkaa erityisesti tuo kuusista koostuva maisema!

09.11.2018 18:33:32
#120019 [+-] Piilota Suosittele

>>120000
Pistän pykälän verran paremmaksi. Sain Joutsan S-marketin "ykskätisestä rosvosta" juuri tuon suomi 100 2 euroisen ja Kansallismaisemat Koli 2e juhlarahan samalla kertaa. Katsoin rahapajan sivuilta, niin se kansallismaisemat-kolikko olis alkuperäispakkauksessa sieltä tilattuna 24,50€...

09.11.2018 18:39:18
#120024 [+-] Piilota Suosittele

>>120019

Ne kolikot mitä saa vaihtorahana on eri asia kuin ne mitä keräilijöille yritetään myydä kymmenillä euroilla. Keräilijöitä yritetään kusettaa tekemällä niille muka erityisen hienoja kiiltolyöntiversioita oikeista kolikoista. Se kusetus jostain syystä uppoaa yleisesti, mutta ei uppoa minuun.

>>120020
Mä oon niin romantikko että mua ei kiinnosta rahojen arvo. Jos joku kolikko on kallis, sen hinta on mulle lähinnä hidaste tai ikävämmässä tapauksessa este. Mä en myy kolikoitani enkä hanki niitä hyvät prosentit silmissäni kiiluen. Mä vain tykkään niistä.

15.12.2019 22:09:50
#282904 [+-] Piilota Suosittele

>>282814
>>282876

Reijo Paavilainen oli (tai ehkä mahdollisesti on yhä, en ole aivan varma) hieno taiteilija! Toki nykyään eletään aivan eri maailmassa, keräilyrahat ovat pelkkää sontaa keräilijöille ja käyttörahojen pitää olla tavallisen kansan makuun sopivan tylsiä

[ 14 viestiä | ]