Tiskivuori, katselija, keep gleim ja Markon pallopsykoosi Tiskivuori, katselija, keep gleim ja Markon pallopsykoosi
cone of shame cone of shame
miesten lempi harrastus miesten lempi harrastus
uuga buuga uuga buuga
pyörii :3 pyörii :3
WTC WTC
Kipsun ajokoulu Kipsun ajokoulu
nyt on vääntöä nyt on vääntöä
Freddy vs. Jason Freddy vs. Jason
Lähtisitkö lenkille kulta? Lähtisitkö lenkille kulta?
Kiinakin on valmistautunut uuden iphonan tuloon Kiinakin on valmistautunut uuden iphonan tuloon
Helppo testi Helppo testi
Luolaston rantaloma Luolaston rantaloma
Ranskan kuningatar kylvyssä :3 Ranskan kuningatar kylvyssä :3
Mitäs täsä Mitäs täsä
Lihabul kastike Lihabul kastike
pysy ulkona >:3 pysy ulkona >:3
Kuollut meemi, postaan silti. Kuollut meemi, postaan silti.
On se tuo Facebook ihana paikka... On se tuo Facebook ihana paikka...
Tyrone pelaa monopolia Tyrone pelaa monopolia
Miksi pilaat sitä pekonia >:3 Miksi pilaat sitä pekonia >:3
Tisseä ja persettä Tisseä ja persettä
:D :D
Goodboy Tesla ja Badboy Edison Goodboy Tesla ja Badboy Edison
 727 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 29.10.2018 20:30:36
[ + 9 | ]

Pls?

[19937] [0.jpg] [0.02 MB] [720x367] [] []
0.jpg

baby

(15)  · 

boomers

 · 

koira

(1227)  · 

millenials

 · 

suuret

 · 

ikäluokat

 · 

milleniaalit

 · 

pls

 · 

palkka

(15)
31.10.2018 11:50:09
#116122 [+-] Piilota Suosittele

Kuluttaisin, jos ei menis niin paljon veroihin ja muihin maksuihin. Tän päivän palkastakin meni taas 47% valtiolle, eläkeläisille ja työttömille ;3

[ 4 viestiä | ]