Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

asennusta asennusta
Boset Boset
Sattumia Sattumia
only in russia only in russia
lain mukaan lain mukaan
Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
ajelua ajelua
alustasarja alustasarja
Skodan viritystä Skodan viritystä
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
3-sarjan BMW ja 3min paneskelut 3-sarjan BMW ja 3min paneskelut
isomman oikeudella isomman oikeudella
--_-- --_--
hieno auto hieno auto
Taidetuokio Taidetuokio
Ironia Ironia
volvon palvonta volvon palvonta
Tuolla kelpaa päristellä Tuolla kelpaa päristellä
panisin panisin
ENEMY SPOTTED ENEMY SPOTTED
Antaa lasten leikkiä Antaa lasten leikkiä
worth it worth it
säikytteli spandexia säikytteli spandexia
 453 näyttökertaa, 4 viestiä, 7.02 MB, 1 tiedosto
09.12.2025 14:02:43
[ + 3 - | ]

huono parkkipaikka

[85029] [bd24c1464e0da274-h264-hd.mp4] [7.02 MB] [720x1280] [27.89s] [] []

auto

(729)  · 

kolari

(164)  · 

vammainen

(60)
09.12.2025 17:36:12
#730711 [+1] Piilota Suosittele

Yritti vissiin brake checkiä, missä retardit lyö ilman mitään järkiperäistä
syytä liinoja kiinni takaatulevan iloksi.

Tässätapauksessa näyttäs renkaat menneen lukkoon ja auton hallinta siinä ohessa.
Karma kosti idiootille hyvin nopeasti.

Toisaalta olihan tässä tuulilasikamera, että jos oliskin vetänyt perään, niin
en uskoa, että olis ollut se korvausvellinen, koska meidän retardi selvästi teki tuon täysin tahallaan.

10.12.2025 10:37:38
#730785 [+1] Piilota Suosittele

>>730711
Rattiraivo taikka liikennesäännöt on vähän samanlaisia kuin Suomessa, eli peräänajoissa se on lähes aina peräänajajan vika. Silti, motarilla todella outo veto kummassakin tapauksessa koska riskit liian suuret joutua pyörätuoliin. Muutenkin toi tulee keltasen viivan sisältä, eli ei aja omalla kaistalla vaan väkisin tuli vasurin puolelta ohi.

Tota on varmaan kiva käsitellä käräjillä kun kaikki kaatuu kuskin viaksi eikä vakuutusyhtiö tule tuumaakaan vastaan. Vielä kun ois vähän viinaa (tai kamaa) veressä niin siinä on maksettavaa kerrakseen

[ 4 viestiä | ]