Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Koistinen kikkailee Koistinen kikkailee
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
Ei tätä ei Ei tätä ei
mikä lommo mikä lommo
Jutkutettu nissani Jutkutettu nissani
Sillä lailla Sillä lailla
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
Tillitapaus! Tillitapaus!
Hehe Hehe
maniacs maniacs
russian mobile russian mobile
Cat Camaro Cat Camaro
Petrin vaeltelevat kädet Petrin vaeltelevat kädet
Vittukun auto simahti :D Vittukun auto simahti :D
perusvenäläisiä perusvenäläisiä
hyvän mielen video hyvän mielen video
Paskansi autoon Paskansi autoon
vanteet män vanteet män
Volvo apustus Volvo apustus
mis mun räikkä mis mun räikkä
Munavolkkari Munavolkkari
Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
subaru subaru
 452 näyttökertaa, 4 viestiä, 7.02 MB, 1 tiedosto
09.12.2025 14:02:43
[ + 3 - | ]

huono parkkipaikka

[85029] [bd24c1464e0da274-h264-hd.mp4] [7.02 MB] [720x1280] [27.89s] [] []

auto

(729)  · 

kolari

(164)  · 

vammainen

(60)
09.12.2025 17:36:12
#730711 [+1] Piilota Suosittele

Yritti vissiin brake checkiä, missä retardit lyö ilman mitään järkiperäistä
syytä liinoja kiinni takaatulevan iloksi.

Tässätapauksessa näyttäs renkaat menneen lukkoon ja auton hallinta siinä ohessa.
Karma kosti idiootille hyvin nopeasti.

Toisaalta olihan tässä tuulilasikamera, että jos oliskin vetänyt perään, niin
en uskoa, että olis ollut se korvausvellinen, koska meidän retardi selvästi teki tuon täysin tahallaan.

10.12.2025 10:37:38
#730785 [+1] Piilota Suosittele

>>730711
Rattiraivo taikka liikennesäännöt on vähän samanlaisia kuin Suomessa, eli peräänajoissa se on lähes aina peräänajajan vika. Silti, motarilla todella outo veto kummassakin tapauksessa koska riskit liian suuret joutua pyörätuoliin. Muutenkin toi tulee keltasen viivan sisältä, eli ei aja omalla kaistalla vaan väkisin tuli vasurin puolelta ohi.

Tota on varmaan kiva käsitellä käräjillä kun kaikki kaatuu kuskin viaksi eikä vakuutusyhtiö tule tuumaakaan vastaan. Vielä kun ois vähän viinaa (tai kamaa) veressä niin siinä on maksettavaa kerrakseen

[ 4 viestiä | ]