kasarilla on paljon hyviä biisejä. silloin niiden piti taistella pikku baareista radion soittolistoille. ei ollut nykyistä tv juttu, pakkelit namaan ja autotune päälle.
[
2 viestiä
|
]
⭰
21st Century Schizoid Man - The Human Experimente
Nirvana - Heart Shaped Box
DEVILDRIVER - Daybreak (OV)
zYnthethic - Abandon all v3
Joku kyttää mua
Dawn Fades - Dawn Fades (FA,2019)
King Diamond - House of God [FA]
Jean Sibelius - 2. sinfonia (Karajan ja Berliinin filharmonikot)
Marilyn Manson - Saturnalia
Incubus - Wish You Were Here
Ghost - Rats
Hintit vääntää Queenia :D
Joy Division - Disorder
80-lukulaista tsemppiä
Focus - Hocus Pocus Live '73
Bauhaus - Bela Lugosi's Dead (Original)
Händel - Sarabande
Type O Negative - Everything Dies [OFFICIAL VIDEO]
COF - From the Cradle Of Enslave (Dani Filth Introducing)