Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 295 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

Ajattara - Mitä kuolema parantaa? Ajattara - Mitä kuolema parantaa?
Death SS - Heavy Demons Death SS - Heavy Demons
Ilosta mussiikkia väärässä duurissa Ilosta mussiikkia väärässä duurissa
Godspeed You Black Emperor - East Hastings Godspeed You Black Emperor - East Hastings
Kaunista Kaunista
Typical Cats - The Trouble Typical Cats - The Trouble
Delta Heavy - Get By Delta Heavy - Get By
Sabaton - Fields of Verdun Sabaton - Fields of Verdun
Sikaduo - Kourin Kourin Sikaduo - Kourin Kourin
The Legend of Xanadu J.D.K. Special - Frozen Tower The Legend of Xanadu J.D.K. Special - Frozen Tower
Noria Noria
Kun mokaa, mutta käykin hyvin Kun mokaa, mutta käykin hyvin
Marilyn Manson - 1996 (Live) Marilyn Manson - 1996 (Live)
Famous Last Words - The Show Must Go On (OV) Famous Last Words - The Show Must Go On (OV)
Slow train soul - In the black of night Slow train soul - In the black of night
Kaunis laulu Kaunis laulu
Ajattara - Ave Satana Ajattara - Ave Satana
Running in the 90s [1 hour] Running in the 90s [1 hour]
Ihan tuli tippa linssiin Ihan tuli tippa linssiin
Flying Space Cats (with lasers) Flying Space Cats (with lasers)
Marilyn Manson - Great Big White World Marilyn Manson - Great Big White World
Hexvessel: Halloween - Misfits cover Hexvessel: Halloween - Misfits cover
MESHUGGAH - New Millennium Cyanide Christ MESHUGGAH - New Millennium Cyanide Christ
Miljoonasade - Rokkibändi Wounded Knee Miljoonasade - Rokkibändi Wounded Knee
 681 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
17.01.2020 16:48:24
[ + 1 | ]

Opeth - Harvest


melodic

(5)  · 

metal

(300)  · 

balladi

(7)
17.01.2020 16:49:04
#295085 [+-] Piilota Suosittele

Stay with me awhile
Rise above the vile
Name my final rest
Poured into my chest

Into the orchard I walk peering way past the gate
Wilted scenes for us who couldn't wait
Drained by the coldest caress, stalking shadows ahead
Halo of death, all I see is departure
Mourner's lament but it's me who's the martyr

Pledge yourself to me
Never leave me be
Sweat breaks on my brow
Given time ends now

Into the orchard I walk peering way past the gate
Wilted scenes for us who couldn't wait
Drained by the coldest caress, stalking shadows ahead
Halo of death, all I see is departure
Mourner's lament but it's me who's the martyr

Spirit painted sin
Embers neath my skin
Veiled in pale embrace
Reached and touched my face

Into the orchard I walk peering way past the gate
Wilted scenes for us who couldn't wait
Drained by the coldest caress, stalking shadows ahead
(Release your grip, let me go, into the night)
Halo of death, All I see is departure
Mourner's lament but it's me who's the martyr

17.01.2020 17:00:29
#295098 [+-] Piilota Suosittele

Soljuvaa :3

Lisäsin yleiselle musiikkikanavalle niin ei pitäisi häiritä ketään, ja jos ei ole suodatukset kunnossa niin voi voi.

17.01.2020 17:04:17
#295101 [+-] Piilota Suosittele

>>295094
>>295098
Mainostelen näitä hetken viisujani yleensä tunteroisen ajan ennen kuin siirrän kanaville. Anteeksi että tämä tuli teidän työstävapautumishetkellä.

t. itse vapaaherrana :3

17.01.2020 17:09:51
#295104 [+-] Piilota Suosittele

>>295101

No eihän tää nyt mua häiritse >:3 En tullut ajatelleeksi mainostusaspektia, koska itse mielellään lisäilen omat kanaville koska en jaksa "kanaville nää" -öyhötystä.

(Jos öyhöttää kanaville lisäämisestä huolimatta niin se on sitten tosiaan henkilökohtainen voi voi ja sellaisille nostetaan häntä pystyyn ja kävellään arvokkaasti poispäin. >:3 )

17.01.2020 17:29:01
#295117 [+-] Piilota Suosittele

295114


Olemme pelastetut :333

Harmi että Mortin täytyy adoptoida perillinen ;_________; >:3 Tai siis sinä adoptoit, kun maailmankaikkeuden tasapainovoimat päättävät että hetki on oikea ja kohtaat tulevan börhösi :3

(Vaikka aina jaksankin tästä kastraattilaulajasta vitsailla, niin pitää muistuttaa että oikeasti olen sitä mieltä että on vain fiksua steriloida kissoja laajassa mitassa, kyllä ne silti pääsevät lajina lisääntymään riittävästi :3 )

17.01.2020 17:36:45
#295120 [+-] Piilota Suosittele

>>295117

Ei siitä tarvitse erikseen pahoitella, kamu on kamu aikaansa. Ehkä ainoa harmi on se että kukaan ei saa kokea minun kakkebylleistä rakkauspakkausta samalla tavalla kuin minä. No jaan mitä voin... ;3

17.01.2020 17:39:10 | 17:39:31
#295123 [+-] Piilota Suosittele

>>295120

Ihanan epäitsekkäästi ajateltu :333 Ajattelen että on tärkeintä että Vivis on onnellinen kakkebylle ja hänen asiansa ovat börheästi <3 :3 Me huumonit ei olla niin oleellisia ;3

[ 10 viestiä | ]