Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 5 199 Medioita 1459

Kaikki musiikkimediat jne.

Juustopäät- Vajotaan Paskaan Juustopäät- Vajotaan Paskaan
Type O Negative - Everything Dies [OFFICIAL VIDEO] Type O Negative - Everything Dies [OFFICIAL VIDEO]
Chop Suey but you overslept Chop Suey but you overslept
musiikkia musiikkia
Fear Factory - Powershifter Fear Factory - Powershifter
Puujumalat Puujumalat
Forever dead - Torture killer Forever dead - Torture killer
BELPHEGOR - 'Baphomet' - [OV] BELPHEGOR - 'Baphomet' - [OV]
Kermit sings hurt Kermit sings hurt
Angel Witch - Psychopathic 2 Angel Witch - Psychopathic 2
Lähetään tällä liikenteeseen 2025 Lähetään tällä liikenteeseen 2025
OMD - Tesla Girls OMD - Tesla Girls
Scars on Broadway - They Say (lyrics) Scars on Broadway - They Say (lyrics)
Raptori - Armeija (lyrics) Raptori - Armeija (lyrics)
Perfect Circle - Imagine Perfect Circle - Imagine
:D spaguu :D :D spaguu :D
runking pool runking pool
Sic & Mad - Fuck Mother Earth Sic & Mad - Fuck Mother Earth
Funkytown (cover) Funkytown (cover)
Gimme Shelter Gimme Shelter
Саша Чест feat Timati - Best friend Putin Саша Чест feat Timati - Best friend Putin
Mitä nikkejä teitä nyt onkaan Mitä nikkejä teitä nyt onkaan
Donald Trump - It Is What It Is (REMIX) Donald Trump - It Is What It Is (REMIX)
Slipknot - The Devil in I [OV] Slipknot - The Devil in I [OV]
 583 näyttökertaa, 1 viesti, 2.95 MB, 1 tiedosto
08.06.2019 03:08:09
[ + 2 | ]

CMX - Kirosäkeet (live)


heavy

(244)  · 

basisti

 · 

yrjänä

08.06.2019 03:08:47 | 04:54:31
#211679 [+-] Piilota Suosittele

Onhan noita laulajia
ja tuulta pohjoisesta
allapäisiä mielialoja
ylpeyttä, iloa

Ei väliä sillä
mitä teimme nämä vuodet
ja se kohtuu millä
tätä armon maailmaa kohtelet
ei tao tyhjemmäksi
eikä tiet pitene
mihinkään kaukaisuuteen
jossa meillä omamme

Ja kukat pöydälläsi
on onnen tuomia
kun nostat surulaulun
ennen uneen itkemistä

:;La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-laa
kirosäkeet:;(x2)

Ja yö valkoiseen silkkiin
se käärii niin ja niin
on ajat loppuneet
sanat puhki kuluneet
ei sumunriekaleisiin pysty piiloutumaan
ei aamuun luottamaan
kun nimet vähenee
mustat hampaat lähenee

ja

Onhan noita laulajia
ja tuulta pohjoisesta
allapäisiä mielialoja
ylpeyttä, iloa ja...

:;La-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-laa
kirosäkeet:;(x2)
EEEEEEEYYYYEEAAAH!

[ 1 viestiä | ]