Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 30.08.2018 14:51:03 Jäseniä 17 Vierailuja 4 180 Medioita 1458

Kaikki musiikkimediat jne.

MASTER BOOT RECORD - ANSI.SYS MASTER BOOT RECORD - ANSI.SYS
Marilyn Manson - Crusi-Fiction In Space Marilyn Manson - Crusi-Fiction In Space
Richard Cheese - Creep Richard Cheese - Creep
Lady In The Radiator - In Heaven (Eraserhead) Lady In The Radiator - In Heaven (Eraserhead)
HipHoppii HipHoppii
Tardigrade Inferno Tardigrade Inferno
Void taste, inane waste. Void taste, inane waste.
Rob Zombie - What Lurks On Channel X? Rob Zombie - What Lurks On Channel X?
Ingalsin Laura Ingalsin Laura
Midge Ure - The Man Who Sold The World (1982) Midge Ure - The Man Who Sold The World (1982)
Ghost - Square Hammer Ghost - Square Hammer
ARCTURUS - The Sham Mirrors (FA,2002) ARCTURUS - The Sham Mirrors (FA,2002)
Studio Killers - Jenny Studio Killers - Jenny
Carach Angren "The Sighting is a Portent of Doom" (OV) Carach Angren "The Sighting is a Portent of Doom" (OV)
Those Who Ride With Giants - Numinous [FA] Those Who Ride With Giants - Numinous [FA]
Ajattara - Ave Satana Ajattara - Ave Satana
Partiboi69 - Ketamine Dreams Partiboi69 - Ketamine Dreams
Vampire ambient collection Vampire ambient collection
Behemoth - Ora Pro Nobis Lucifer (OV) Behemoth - Ora Pro Nobis Lucifer (OV)
Kotiteollisuus - Minä Olen (live) Kotiteollisuus - Minä Olen (live)
Inki pinki ponki Inki pinki ponki
Kreator - Phantom Antichrist Kreator - Phantom Antichrist
gg allin gg allin
Hämäkin yölaulu Hämäkin yölaulu
 792 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto
15.05.2019 00:15:10
[ + 3 | ]

Potti räjäytetty

[29614] [11D1C097-8B79-4F9C-B394-5D9B1A535CDD.jpeg.jpg] [0.3 MB] [738x907] [] []
11D1C097-8B79-4F9C-B394-5D9B1A535CDD.jpeg.jpg

darude

(7)  · 

euroviisut

(12)
15.05.2019 02:10:44
#202080 [+-] Piilota Suosittele

hah aivan arvataavissa. antasvat nyt kansan äänestää. kuten kansa äänesti lordin ja se voitti. suomi on nykyään diktatuuri.

15.05.2019 10:44:25
#202145 [+1] Piilota Suosittele

>>202080
Kansa äänesti myös aikoinaan Nightwishin, mutta "ammattilaisraati" sanoi ei ei...

Tais olla Kurikan poikien mailmalle lähettäminen liikaa. Ei enää äänestellä... :)

[ 3 viestiä | ]