Perustaja MC-Kyrpähuora

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:14:31 Jäseniä 61 Vierailuja 87 203 Medioita 3108

Pornoa ja sen sellaista

Hyvät tissit Hyvät tissit
Suihkussa Suihkussa
talvi tulee talvi tulee
He told me i was fat He told me i was fat
Hyllyn lylly pylly Hyllyn lylly pylly
Salilla on myös nähtävyyksiä Salilla on myös nähtävyyksiä
viikonlopun asukokonaisuudet viikonlopun asukokonaisuudet
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Milkfed Milkfed
Valitse parhaat tissit Valitse parhaat tissit
katri kulmuni katri kulmuni
Julia Kelly Julia Kelly
Börh Börh
Jynx Maze Jynx Maze
Dacia kalenteri, ei ollu Pirelliä Dacia kalenteri, ei ollu Pirelliä
Ihana nainen Ihana nainen
Mr pihvin toiveesta... Mr pihvin toiveesta...
death by snu snu death by snu snu
Ykkösellä sisään. Hole-in-one Ykkösellä sisään. Hole-in-one
homo jynkky homo jynkky
Jopas jotakin Jopas jotakin
Perc Perc
Olutta Olutta
 2 476 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
08.03.2021 10:27:17
[ + 9 - | ]
👑 Katsotuin 08.03.2021.

Modeemiaikakauden kauneutta

[52199] [kauneutta-modeemi.jpg] [0.11 MB] [376x714] [] []
kauneutta-modeemi.jpg

amateur

 · 

akti

 · 

on

(118)  · 

modem

 · 

bbs

 · 

nude

(72)  · 

nainen

(2353)  · 

typykkä

08.03.2021 19:49:46
#445680 [+-] Piilota Suosittele

>>445564 eipä ollut jpeggiä silloin. kun jpeggi tuli niin se vaati myös prossu tehoa silloin ekoilla versioilla jota oli niukasti. ekat jpegit oli sumuisia.

10.03.2021 19:06:02 | 19:06:48
#446337 [+1] Piilota Suosittele

ennen oli naisetki parempii.. (saletisti).
nykysi niil on varmaa kaikki geenihäiriöt esim e-pillereiden ja kaiken muun teollisen moskan takia ja tissitki on huonot.

10.03.2021 19:19:13
#446347 [+-] Piilota Suosittele

>>446337

Liikunta ja liikunta. Ennen liikuttiin enempi fyysisesti, koska se oli halvin tapa liikkua. Ei ollut sellaista kiirettä ja touhotusta kuin nykyään ellei ollut sitten renki. Ja mitä tulee e-pillereihin niin ovat tuolta ajalta kuin kuvakin. Toki silloin etsittiin sopivaa lääkitysmäärää. Tuli ongelmia ja ongelmia väärillä määrillä.

10.03.2021 21:40:53 | 21:41:59
#446397 [+-] Piilota Suosittele

>>446347 ei ollu yleisiä vielä. Samaku joku sanoisi tulevaisuudessa että 2021 kaikilla oli sähköautot joska ne oli just laitettu markkinoille.
Esim geenien muutoksessa voi mennä sukupolvi eli käyttäjän lapsella vasta

10.03.2021 22:04:02
#446405 [+-] Piilota Suosittele

>>446397

E-pilleri julkaistiin käyttöön 60-luvulla. Silloin ei ollut vielä annostelusta juuri mitään tietoa ja monille tuli ongelmia. Vasta 70-luvun tienoilla alkoi olla oikeat arvot. Idea on täysin sama kuin alkuperäisten radio-lähettimien kanssa. Taajuudet olivat laajoja purskeita alueella. Jos nykypäivänä käynnistät vanhan radio-aseman, niin on välittömästi kanavat jumissa, vaikka digitaalisia ovatkin.

13.03.2021 00:55:47 | 00:56:37
#447044 [+-] Piilota Suosittele

>>446405 puhut nyt aivan eri asiasta. silloin ei ollu edes lääketeollisuuden massatuotantoa koska ei ollu tehdas automaatiota kuin nykyään.. joten erät oli pieniä eikä niitä suurelle määrälle jaettu millään muotoa.. sitä paitsi se oli usassa eikä euroopassa johonka se tuli vasta myöhemmi.

en ees viiti kommentoida tuota radio viittausta.. mutta saatat olla perjantai kännissä ja ymmärrän siksi lipsuvan aiheen.

05.05.2022 14:06:57
#568874 [+-] Piilota Suosittele

>>445564 aluks ei ollut jpg:iä olemassa vaan kuvat oli gif jotka eivät liikkuneet. gif oli se joka pakkan ne pienemmäksi. piti sitten olla ohjelma jolla katsoa giffejä. windows oli vaan 2.jotain tai 3.jotain. se oli sitä bbs aikakautta.

[ 14 viestiä | ]