Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 230 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Skeletor Skeletor
Joulupäivä? Jihuu! :3 Joulupäivä? Jihuu! :3
You're weak human :3 You're weak human :3
Näin syöksytään uneen Näin syöksytään uneen
Yksi suosikkikohtauksistani länkkärileffoissa Yksi suosikkikohtauksistani länkkärileffoissa
Yökukkanen Yökukkanen
Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin
Marilyn Manson - Snake Eyes and Sissies Marilyn Manson - Snake Eyes and Sissies
Näin ollaan huolestuneita maailman tilanteesta Näin ollaan huolestuneita maailman tilanteesta
Marilyn Manson- Hey, Cruel World (OV) Marilyn Manson- Hey, Cruel World (OV)
Dabbelu Dabbelu
MacGruber sijoittaa MacGruber sijoittaa
Krang - The Hate You Advocate Krang - The Hate You Advocate
Steven Wilson - The Same Asylum As Before Steven Wilson - The Same Asylum As Before
Vivamort tutustuu Maikin edellisvuoden joululahjaan Vivamort tutustuu Maikin edellisvuoden joululahjaan
Ajattara - Mitä kuolema parantaa? Ajattara - Mitä kuolema parantaa?
Bödkatti :3 Bödkatti :3
Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
Herätys! Herätys!
Marilyn Manson - Get Your Gunn Marilyn Manson - Get Your Gunn
Kuva4 Kuva4
Moikka meen nukkuun Moikka meen nukkuun
Marilyn Manson - Deep six Marilyn Manson - Deep six
Spin Doctors - Two Princes Spin Doctors - Two Princes
 768 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.54 MB, 1 tiedosto
27.06.2019 22:52:50
[ + 3 | ]

Kurr? :3

[31279] [0.jpg] [1.54 MB] [4160x3120] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

kissa

(5207)  · 

börh

(1050)  · 

herätys

(40)  · 

puolikerä

 · 

herää

(9)  · 

söbömortti

 · 

söpömortti

(5)
28.06.2019 17:26:09 | 17:27:50
#219435 [+-] Piilota Suosittele

>>219413

Ruokailun jälkeen kuuluu yleensä semmoinen *koppoti-koo* laukkaääni. Ihan kuin Vivamort saisi virtaa jostakin *hmmmm..*

edit: ja tässä ei ole tosiaankaan suittu itseään solakkaan börhiin, vaan rötvätty huolella ;3

[ 7 viestiä | ]