Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 405 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

"Huumori on defenssi." "Huumori on defenssi."
Mustille piikki Mustille piikki
Allah Sullah Repostx10 ikuinen kohtalo Allah Sullah Repostx10 ikuinen kohtalo
Itsetietoisuus vituttaa joskus Itsetietoisuus vituttaa joskus
asento! asento!
Korvatunturin uudet apulaiset Korvatunturin uudet apulaiset
Koiron hämmennys ;__; Koiron hämmennys ;__;
kukko maailmalla kukko maailmalla
False Positive - Sentinel (2/2) False Positive - Sentinel (2/2)
Viimeinen on valhe Viimeinen on valhe
ÄITI!! ÄITI!!!! ÄITI!! ÄITI!!!!
ω ω
Takkaa päin Takkaa päin
Mitä menit tekemään?! Mitä menit tekemään?!
Skub Skub
Naisia! Naisia!
Ja se oli kaunista Ja se oli kaunista
Liika on liikaa Liika on liikaa
Oleskelulupa Oleskelulupa
Quiz Kid Quiz Kid
Kissan ongelma Kissan ongelma
Esittely Esittely
Uncle Duncan Uncle Duncan
Parturisarjis Parturisarjis
 2 606 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto
25.01.2019 16:46:58
[ + 10 - | ]

IT-ankat

[23393] [0.jpg] [0.32 MB] [848x1199] [] []
0.jpg

it

(34)  · 

pöhinä

 · 

aku

(161)  · 

ankka

(188)
25.01.2019 16:59:06
#151582 [+-] Piilota Suosittele

Jos meinaa saada oikeasti suuret massat käyttäjäkunnaksi, on syytä kiinnittä huomiota käytettävyyteen. Muista vielä ajan kun ainoa interaktiivisuus selaimessa oli palautesivu johon lyötiin nimi, osoite ja palaute ja suurin murhe oli sivun pohjasävy ja tuleeko borderit vai ei.

25.01.2019 21:17:37
#151714 [+-] Piilota Suosittele

151697 Nykysivustot on tavallaan aika paskaa koska se visuaalisuus on yleensä aika yliampuvaa. Esim. Beckhoffin nettisivut on sellaset ihan miellyttävät, joskin tavallaan vähän vanhahtavan tyyliset.

25.01.2019 22:01:03
#151756 [+-] Piilota Suosittele

Microsoft-käytettävyys ei tunne force install-toiminpidettä, paitsi omissa päivityksissään. Force install vaikka menisi pieleen. Seuraavassa buutissa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan..

26.01.2019 00:16:43 | 00:17:03
#151861 [+-] Piilota Suosittele

Plussaa tälle, koska tässä piilee totuus (ja virheellisyys).

UX/CX on tärkeä asia ja asia, joka aikanaan ohitettiin, mutta välillä koko homma, liiketoiminta, time to market, ominaisuudet ja todellinen käytettävyys hukkuu tänä päivänä UX/CX -hieromiseen ja keskusteluun, kuinka se on tiedettä.

26.01.2019 01:27:12
#151878 [+-] Piilota Suosittele

>>151861 Vaikka kuinka vituttaa pöhinä ja haluaisi sanoa että ux on pilannut internetsivustot, niin ei niin kuitenkaan voi oikeassa elämässä sanoa. Sillon kun todella puhutaan ra'asti käytettävyydestä niinko funktionaalisessa mielessä niin se on, kuten sanoit, oikeesti tärkeä asia.

26.01.2019 12:33:03 | 12:36:20
#152070 [+-] Piilota Suosittele

Velipoika on noissa hommissa. Mitä se nyt on mulle röistään paljastanu, niin aika samaa paskaa se on kuin tässä. Kaiken maailman visionäärit huseeraa paskaansa, kun pitäisi jotenkin saada konkreettisia hommia tehtyä firman suunnan kääntämiseksi.

[ 6 viestiä | ]