Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 404 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

Essisarjis remake Essisarjis remake
Elämä hallinnassa Elämä hallinnassa
Pekkos Bill Pekkos Bill
Miten yrittää piirtää koira Miten yrittää piirtää koira
Pähkinäallergia Pähkinäallergia
taulu taulu
Arja Laine Arja Laine
Arkkiviholliseni Arkkiviholliseni
Rullaverhoseikkailu Rullaverhoseikkailu
Tänään internetfetissikulmassa: inflaatio Tänään internetfetissikulmassa: inflaatio
Susminen Susminen
False Positive - Clever Hound False Positive - Clever Hound
Lopettakaa kaikki Lopettakaa kaikki
Tutkimus: Naapurin kissaakaan ei kiinnosta ;__; Tutkimus: Naapurin kissaakaan ei kiinnosta ;__;
Joni Joni Joni Joni
Juhlan paikka Juhlan paikka
Kannattaa olla börh ;3 Kannattaa olla börh ;3
Sipsejä ja Google, voi juku mikä arkiaamu Sipsejä ja Google, voi juku mikä arkiaamu
IKL IKL
ERITTÄIN RAKASTAVAT YSTÄVÄLLISIMMÄT TERVEISET ERITTÄIN RAKASTAVAT YSTÄVÄLLISIMMÄT TERVEISET
Kyllä nainen tietää Kyllä nainen tietää
Mikki Hiiri: Kuoleman talo Mikki Hiiri: Kuoleman talo
Feels ;__; Feels ;__;
Rohkea uusi maailma Rohkea uusi maailma
 2 606 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto
25.01.2019 16:46:58
[ + 10 - | ]

IT-ankat

[23393] [0.jpg] [0.32 MB] [848x1199] [] []
0.jpg

it

(34)  · 

pöhinä

 · 

aku

(161)  · 

ankka

(188)
25.01.2019 16:59:06
#151582 [+-] Piilota Suosittele

Jos meinaa saada oikeasti suuret massat käyttäjäkunnaksi, on syytä kiinnittä huomiota käytettävyyteen. Muista vielä ajan kun ainoa interaktiivisuus selaimessa oli palautesivu johon lyötiin nimi, osoite ja palaute ja suurin murhe oli sivun pohjasävy ja tuleeko borderit vai ei.

25.01.2019 21:17:37
#151714 [+-] Piilota Suosittele

151697 Nykysivustot on tavallaan aika paskaa koska se visuaalisuus on yleensä aika yliampuvaa. Esim. Beckhoffin nettisivut on sellaset ihan miellyttävät, joskin tavallaan vähän vanhahtavan tyyliset.

25.01.2019 22:01:03
#151756 [+-] Piilota Suosittele

Microsoft-käytettävyys ei tunne force install-toiminpidettä, paitsi omissa päivityksissään. Force install vaikka menisi pieleen. Seuraavassa buutissa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan..

26.01.2019 00:16:43 | 00:17:03
#151861 [+-] Piilota Suosittele

Plussaa tälle, koska tässä piilee totuus (ja virheellisyys).

UX/CX on tärkeä asia ja asia, joka aikanaan ohitettiin, mutta välillä koko homma, liiketoiminta, time to market, ominaisuudet ja todellinen käytettävyys hukkuu tänä päivänä UX/CX -hieromiseen ja keskusteluun, kuinka se on tiedettä.

26.01.2019 01:27:12
#151878 [+-] Piilota Suosittele

>>151861 Vaikka kuinka vituttaa pöhinä ja haluaisi sanoa että ux on pilannut internetsivustot, niin ei niin kuitenkaan voi oikeassa elämässä sanoa. Sillon kun todella puhutaan ra'asti käytettävyydestä niinko funktionaalisessa mielessä niin se on, kuten sanoit, oikeesti tärkeä asia.

26.01.2019 12:33:03 | 12:36:20
#152070 [+-] Piilota Suosittele

Velipoika on noissa hommissa. Mitä se nyt on mulle röistään paljastanu, niin aika samaa paskaa se on kuin tässä. Kaiken maailman visionäärit huseeraa paskaansa, kun pitäisi jotenkin saada konkreettisia hommia tehtyä firman suunnan kääntämiseksi.

[ 6 viestiä | ]